poniedziałek, 24 lutego 2014

Z cyklu podróże: Francja

Od ostatniego posta minęło niewiele czasu, lecz w mojej pamięci tyle cykli wspomnień! 

Były Włochy.
Teraz czas na Francję!
Lipiec 2010.
Tata, bracia, przyjaciółka...i ja.

 Zaczynamy :)
okiennice i okienka

było to zapewne na jakimś małym domku (tłumaczenia nie znalazłam)



zakątek

mniam mniam!

widoczki

ach te ciepłe kolorki...

sport

najlepszy pilot EVER!




jej portret

"Płyniemy po słodki grzech. Póki słońce. Śpi na plaży."


Czasem ktoś mnie tak zaciekawi, że nie sposób go nie uchwycić na zdjęciu :)

"Tańczą panowie, tańczą panie na moście w Avignon."

Palais des Papes

a na koniec słonecznikowe pole, jedno z ostatnich zdjęć zrobionych przed powrotem do Polski


Powyższe prace są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Chcesz skopiować bądź wykorzystać publicznie? Zapytaj.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz