czwartek, 13 marca 2014

Bąbelkowo-cytatowo


Pomieszane zdjęcia, kilka starych, kilka nowych.
Parki, kawiarnie, planty, a nawet strych...
A w tym wszystkim: tajemniczy Bąbelek
(zakręcony, czasem szalony, uśmiechnięty, pełen pomysłów)
Głównie czarno-biało, ale czasem też nagle usłyszę:
"No zrób mi coś w kolorze!"
No to robię :)

A więc zapraszam do obejrzenia tych paru zdjęć wraz z cytatami z piosenek Agnieszki Osieckiej.






 "Ale szum,
ale tłum,
czarna noc,
biały rum, złote sto-
sy pomarańczy.
Dudni dom
dana- da,
jak zabawa
to zaba...
i wariatka dzisiaj tańczy!"



 "Muszę coś zrobić z włosami,
muszę coś zrobić z oczami,
bo tak mi jakoś ciemno.
Chociaż tak mocno czekamy,
czy my się kiedy spotkamy,
ja z tobą, a ty ze mną?"
"A ja jestem, proszę pana, na zakręcie.
Moje prawo to jest pańskie lewo.
Pan widzi krzesło, ławkę stół,
a ja- rozdarte drzewo.
(...)
Lepiej chodźmy, bo papieros zgaśnie.
Niedługo, pan to czuje, będzie rano.
Ona czeka, wcale dziś nie zaśnie,
a robotnicy wstaną."





"Wiem o nim rzeczy mnóstwo
lecz ta mnie pasjonuje-
dlaczego, kiedy pusto,
to on mnie wciąż całuje?"











 




"Śpij, śpij, śpij, kochanie
śpij, śpij, mon chérie,
zaśnij, bo opowiem mamie,
co się tobie w nocy śni. "











Powyższe prace są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Chcesz skopiować bądź wykorzystać publicznie? Zapytaj.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz